Technologia płacenia zwiększająca sprzedaż w e-commerce
BLIK wspiera sprzedawców nie tylko w efektywnym przyciąganiu klientów i zwiększaniu konwersji, lecz także w budowaniu lojalności i zwiększaniu wartości koszyków zakupowych. W ramach tej metody płatności dostępne są różne istotne rozwiązania, takie jak Widget One Click oraz BLIK on-site (poziom 0), na którym skupia się niniejszy artykuł.
Płatności bezpośrednio w sklepie internetowym
BLIK on-site, zwany również “level 0”, to sposób dokonywania płatności umożliwiający klientom jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy niż w przypadku tradycyjnego BLIKA. W standardowym procesie płatności BLIK użytkownik jest przekierowywany do bramki płatniczej, gdzie musi wprowadzić kod BLIK wygenerowany w aplikacji bankowej. Wersja Poziomu 0 eliminuje ten krok, umożliwiając wprowadzenie kodu bezpośrednio na stronie sklepu internetowego.
BLIK w wersji Poziomu 0 stanowi kolejny krok w optymalizacji procesu zakupowego online, co znacznie skraca ścieżkę zakupową.
Poznaj technologię płatniczą płacenia za 30 dni.
Czas realizacji płatności to sukces sprzedaży
Klienci cenią płynność i szybkość transakcji, które są możliwe dzięki płatnościom on-site. Brak przerw w procesie zakupu przekłada się na lepsze doświadczenia użytkownika i wzrost sprzedaży. Co równie istotne, mimo uproszczenia procesu, bezpieczeństwo płatności BLIK pozostaje na najwyższym poziomie, dzięki jednorazowym kodom i szyfrowanym transakcjom.
BLIK w wersji on-site umożliwia jeszcze szybsze i wygodniejsze korzystanie z ulubionej metody płatności Polaków. Jak przebiega wprowadzanie 6-cyfrowego kodu na stronie sklepu? Jakie korzyści osiągają sprzedawcy korzystający z tego rozwiązania i jak wdrożyć BLIK Poziom 0 w swoim e-commerce? Zapoznaj się z detalami!
Szybki, bezpieczny, wygodny, popularny, innowacyjny
O BLIKU można mówić wiele pozytywnych rzeczy. To od kilku lat najczęściej wybierana i najbardziej preferowana metoda płatności online (w 2023 roku przez 76% ankietowanych). Technologie płatnicze wspierają zwiększanie konwersji w sklepie i mają bezpośredni wpływ na ścieżkę zakupową użytkownika. Posiadacze e-commerce powinni skupić się na budowaniu skutecznej sprzedaży. Dzięki technologiom płatniczym Tpay jest to znacznie łatwiejsze.
[ Treść sponsorowana ]